mandag 21. februar 2011

Broste


Nå er fruen fornøyd, har skaffet meg to døds tøffe lyse staker i fra BROSTE.
Har vært på ønskelisten min en stund, så da er det jo ekstra gøy .
Disse tror jeg er i sement, for de er kjempe tunge.
Passet perfekt med denne fornyelsen nå, fordi hortensian som prydet her hadde jeg tatt liv av.
 hehe . Må ha så mye vann nå i denne fyre perioden, og det er det fort gjort å glippe litt på.
Men nå som det er vinter kan en jo ikke få brent nok stearin lys, så noen flere rundt forbi her er jo bare kjempe koselig. Blomstene får vente til sommeren.

Ellers har denne helgen vært fylt av både håndball og fotballkamper for alle glitter barna, på lørdag var vi i hallen fra kl 09-20.

Masse hyggelige folk, og noen seiere ble det også, alle var glade og fornøyde:-)

Ønsker dere alle en fin start på uken, og vist dere brenner like mye stearin lys som det blir gjort i Glitter huset.
Husk og slukk disse før dere forlater rommet.
Tudilidu...................









7 kommentarer:

  1. Skikkelig tøffe lysestaker, skjønner godt du ønsket disse. Det er ei fin tid å med barn og aktiviteter..har hatt mange fine år i hall og fotballbaner nå, og det har gitt meg masse opp igjennom årene.

    SvarSlett
  2. Knalltøffe lysestaker for ikke å snakke om det NYDELIGE store skapet på det ene bildet..Love It:)

    Her i hus brennes også mye lys, og med mye mener jeg veldig mye :)))

    Ha en fin dag.
    KLem

    SvarSlett
  3. Kjempefine lysestaker, fru glitter.
    Gøy å følge med på en sørlandsblogger...
    Ønsker deg en herlig tirsdag!

    SvarSlett
  4. Hei og God Kveld ;o) Takk for hyggelige ord inne hos meg ;o) Alltid gøy å følge med på innleggene dine ;o)) Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Heisann
    Takk fro hyggelig hilsen hos meg!!:-)))
    Så flott blogg du har!! Nydelig hus og fantastisk hage!!! Jeg legger meg med glede til som følger her:-)))
    Ha en fin dag i snøstormen her på sørlandet:-)))

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte lysestaker! Og et herlig skap ved siden av :)

    SvarSlett