mandag 28. februar 2011

Danmark

                                         I går var vi en liten svipp tur til Danmark.
Var en fin start for ungen på en etterlengtet vinterferie.

Været var nydelig, ganske så stille på båten, men uansett blir denne damen båt syk.
Utenom at Gru glitter var litt uggen, var det kjempe gøy for det var denne lørdagen Start skulle spille treningskamp mot Ålbord, så da var de på plass alle gutta. Vi satt faktisk rett ved siden av de på hele veien ned.
Dette var jo stor stas for lille prinsen som digger disse fotball heltene.
Han er på hver eneste kamp sammen med glitter mannen.
Koselig det syntes jeg.

Må skryte litt av disse unge fotball guttene, for de hadde signering på båten, og da krydde det av barn og ungom som ville ha bilde og autograf. Og dette gjorde de med et stort smil.


Perle blomstene er blitt byttet ut med en hvit lilje.



Rakk bitte litte gran shopping i Ålborg også, og det liker vi jo

 Noen søte skåler ifra Søstrene Grene. Jeg er jo svak for lyse blått,
så selv om vårens trend sier at blå fargen skal være litt mørkere
gir jeg nok ikke helt slipp på denne helt lyse.
RICE kopper har flyttet inn til meg.
Er ikke så veldig fan av plastik, men disse koppene syntes jeg er søte.
Å så var det jo ikke lett å gå forbi når det lyste imot meg både lyseblå og hvite.
Blir koselig til sommeren når vi skal pakke med oss disse på bryggen, da kommer jeg til og tenke på Danmarks turen, og det er jo alltid hyggelig og ta frem gode minner.
Ha en fin fin start på uken dere!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar