onsdag 16. februar 2011

Nå tar det helt av....

med denne snøen........
Skal si det har begynt å snø her på Sørlandet gitt.
I dag var det  vilt på morgene og trafikken sneglet seg avsted,
brukte 1 1/2 time  vanligvis går det 20 min.
Ja ja , jeg var jo så heldig at jeg bare satt på når herr Glitter kjørte, så jeg blundet litt på
veien. Jeg sov ikke, jeg kikket bare litt på innsiden av øyelokkene:-) hehe.

Dette super skjønne lyset fikk jeg i gave  på syforeningen .
Vi har alltid lodd trekning i foreningen, og det er jo kjempe gøy og spennende.
Så dette fine lyset ble med meg hjem. Heldig, ikke sant?

Ryggen er heldig vis bra igjen nå, så nå er det full rulle.
Nå er det litt middag som står på programmet i Glitter huset, så bærer det ut i snø føyka igjen og på kor øvelse. Gleder meg til det.

Ha en skjønn kveld.










2 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjempefint! Også lyser det så fint i de når du brenner :)
    Kos deg på øvelse :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Hei Fru..
    Det lyset var bare helt herlig..ble nesten litt misunnelig:))

    Bort med snøen, NÅ ER DET NOK!!!

    Vår...vi vil ha hehe!

    Nyt kvelden.
    Klem

    SvarSlett