onsdag 9. februar 2011

Smart jeg???





Av og til så syntes jeg at jeg glimter til med noe lurt:-)
He he, En slik dunk har jeg lenge hatt lyst på.
Har egentlig tenkt og ha den ute til sommeren sånn at når jeg er ute og duller med blomstene , så kan jeg putte de visne blader og slikt oppi her.

Men så syntes jeg den er så kul at jeg hadde lyst til og bruke den med et smell.
Så da ble den plassert på kjøkkenet .





Og nå fungerer den som flaske samler for alt tomgodset:-)
Ble rktig så fornøyd med dette jeg. heheh
skal ikke mere til.






En liten kip ting i dag er at når jeg skulle haste ut av døren i dag morges på jobb,  skulle jeg bøye meg ned og ta på støvelettene, så hørte jeg bare et aldri så lite rasp, så fikk jeg
noe så vanvittig vondt i ryggen. Puh, har vært en slitsom dag på jobben i dag med den verkingen og ikke kan gå oppreist. Ser jo ikke akkurat så veldig fint ut der jeg går litt skakt og krumbøyd.

Får satse på at en god natt med søvn i senga gjør underverket.





7 kommentarer:

  1. Skjønte ikkje helt kor duken var, men ser no at det må mangle ein N :D Veldig fin dunk :)
    Gød bedring, håper det går raskt over! Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Veldig smart du..-)) godt tips.:-)

    SvarSlett
  3. Så stilig oppbevaring av tomflasker. God bedring til deg og ryggen. Håper det ikke er noe langvarig. Klem fra Lotte

    SvarSlett
  4. Smart ide`
    Jge har også den der, bruker den til skittentøy.
    Håper ryggen er bedre nå...
    Klem fra Alma:)

    SvarSlett
  5. god helg til deg også..kaldt men vakker i Oslo i dag..hos dere også regner jeg med

    SvarSlett
  6. For en flott idè å ha en slik lekker sak som flaskesamler! De flaskene blir alltid stående på benken noen dager før jeg får flyttet dem (som om det er et praktisk anliggende som gjør at de blir stående :P). Noe slikt må jeg også få inn på kjøkkenet, takk for tips! :)

    SvarSlett
  7. Jeg svarte på spørsmålet om klokken på bloggen min, men jeg kan jo svare her også. Jeg har kjøpt klokken på Pandoras Eske, her er link:

    http://pandoraseske.no/index.php?nr=90&case=4&id=467&idkategori=102&kat_name=&prod_name=Veggur,%201807&startrow=

    SvarSlett