onsdag 2. februar 2011

Urnedilla ♥

Har "stæsjet" litt på kjøkken bordet i dag.
Nå er det jo tiden for perle blomster, og digger de hvite.
Merkelig nok er det mest de blå som taes inn på blomster foretningene,
men er vel kanskje de som selger best da.

Fikk bare tak i en hvit så den andre måtte bli blå.

Syntes det er så stas med urner for tiden, drømmen er noe gedigne noen som kan pryde i hagen til sommeren.

Sukk, må nok kanskje nøye meg med denne lille varianten jeg har her. Hehe.



Her er den lille lyse staken jeg sprayet.

 


Og sandkake formene som også har fått en omgang med spray

 




 Det vakre klokke smykket, er mellomste prinsessens sitt.
 Lå igjen på kjøkkenet her en dag hun hadde brukt det, og som vanelig kom det ikke lenger. Så nå er det blitt bord pynt hos ho mor.
Var det ikke vakkert?









4 kommentarer:

  1. Så koselig med perleblomster!
    Det er ett vårtegn syns jeg...
    Urnen var råfin!!!♥ Hvor har du kjøpt den?

    Ønsker deg en fiiin natt,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Kjempe vakkert :)
    Utrolig mange fine bilder!
    Og urner er kjempe fint ja:)

    Ha en nydelig torsdag :)
    Natta klem fra Tina

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kjempefint :)
    Superfin urne!

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Hei...
    Jo det ble vakkert.
    Det er greit med ting en kan spraye og fornye litt. Bruker du zink spray???
    Den liker jeg godt, fin i fargen...
    Tenker jeg og skal spraye litt i zink farge etter vert:)

    Ha en fiiiin dag.
    Klem

    SvarSlett