mandag 28. februar 2011

Urtekvast....

En liten kvelds hilsen her ifra Glitter huset.
Kjøpte med en urte kvast her en dag, ikke fordi den skulle brukes til en spesiell
rett, neida, det var rett og slett bare for pynten.

Syntes de er litt dekorative på å ha på kjøkken benken.

Ellers ser jeg at påske liljene begynner og komme for fult i butikkene rundt forbi.
Må vel pynte opp litt her også med de snart tenker jeg.

Har sett på Tangerudbakken i dag, og for et utrolig herlig program.
Skjønne mennesker med et fantastisk smittende humør.

Ha en forsatt fin uke da dere.









6 kommentarer:

  1. Urter pynter opp på et kjøkken:)

    W

    SvarSlett
  2. En liten hyggelig overaskelse til deg inne på bloggen min :-)

    SvarSlett
  3. Det er greit å ha litt friske planter i hus ja,om det er urter eller andre blomster:)Utrolig flott blogg du har,mange inspirerende bilder:)La meg til som følger,å gleder meg til å følge deg videre:)Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Urter ja...de får jeg ikke til...Tips???

    Tangerudbakken er bare så skjønt program, herlige mennesker.
    Håper de kommer tilbake med nye episoder etterhvert.
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Glitter ;)
    Urter er deilig og det luter himmelsk godt .
    Flott blogg du har!!
    Og tusen takk for din bedårende kommentar :) Ha en superfin helg , klem A

    SvarSlett
  6. Hei på du!
    Urter pynter veldig opp, og jeg kjøper noen ganger med meg, men de dør fort :P

    Takk for koselige ord ang kjøkkenet mitt♥
    Klem Jatte!!

    SvarSlett