onsdag 23. februar 2011

Winter wonderland....

Herligfred skal si det snør her i sør.....
I går kveld var det ny skuffet i gården, men sannelig måtte ikke mannen opp gry tidlig i dag for det hadde jo lavet ned i natt.

Sånn ser det ut på vinduene i kjøkken vinduene nå.

Må si jeg gleder meg vilt til vår og sommer og sol:-)
Ikke lenge til nå gitt.

I kveld har jeg sett på TID FOR HJEM og en ny serie som heter ÅSE TONIGHT på NRK. Den var utrolig morsom, så jeg gleder meg til neste episode.
Må vel krype til køys her, ifølge nyhetene skal det komme stor mengder med snø i natt også.

Men først en aldri så liten takke tale!

Tror nok ikke brøyte mennen leser blogger hehe, men må alikevel få takket alle som jobber døgnet rundt for å holde denne snøen unna veiene. Tror nok de har vanvittige lange dager.
Flinke dere er alle mann!



7 kommentarer:

  1. Ja det er noe alvorlig mye snø vi har fått her sør
    Kan ikke si jeg liker det
    Gleder meg til våren, sol og varme

    SvarSlett
  2. hei.
    ja det snør det snør,
    hyggelig av deg å takke alle som brøyter.
    klem fra sylvia.

    SvarSlett
  3. Det er helt vilt om dagen!! Føler vi snart snør inne, og så er det meldt mer til helgen *gulp* Vi er også velsignet med herlige bønder som er kjempeflinke til å holde unna. Vi får passe på å takke de for den gode jobben:-)

    SvarSlett
  4. usj så mye snø...her har vi ikke fått mengder i det siste, bare litt fjoner som har lavet ned innimellom sol som har prøvd å titte frem..-) Holder nå uansett.:-)

    så også på Åsa , morsom.:-))

    En fin dag til deg.:-)

    SvarSlett
  5. Er fryktelig lei snøen nå.

    Ha en fin dag

    W

    SvarSlett
  6. Ja, snö har vi fått nog av - nu vill vi ha vår, sol och blomster i hagen!
    en riktigt god helg till dig! Kram Joy

    SvarSlett
  7. Hei..
    kan ikke si at jeg fant noe "snev" av vår utenfor det vinduet akkurat..
    Men..våren den kommer nok:))

    Ha en kjempefin helg.
    Klem

    SvarSlett