lørdag 26. mars 2011

Eggproduksjon


Dagene er ganske travle her i Glitter huset om dagen, men litte grann hobby har det sannelig blitt tid til.
Jeg har laget  noen påske egg som jeg tenkte kunne pynte litt opp på fatene her i huset til påske .
Er ikke så fan av det gule, så noe særlig med sterkt gult kommer den nok ikke over denne dørterskelen  påsken 2011 . Men skal aldri si aldri......
Har sett utrolig mange varianter av disse eggene,
og det er jo det som gjør det litt morro at det finnes så mange som gjør det forskjellig.

Har foreløpig bare laget 6 stk, men har tenkt å hive meg på flere.
Er litt sånn jeg at når jeg først har fått dilla på noe er det veldig så gøy hehe,
så da tar jeg helt av.
Flere som kjenner seg igjen i den ?

Tenkte og vise dere noen bilder av noen jeg har laget,
kommer nok noen flere bilder etter hvert når jeg har fått verpet noen flere-)

Så må jeg få ønsket velkommen til nye følgere av Glitter huset, både dere med blogg og dere som ikke har, veldig koselig at dere tar dere bryet med å kikke innom til meg.
Legg gjerne igjen et lite spor etter deg, da blir jeg super glad.

Ha en skjønn lørdagskveld da dere.


















5 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så nydelige påskeegg du lager!
    Får lyst til å prøve lage noen selv også..blir inspirert:)

    Ha en fin natt!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  2. Kjempefine egg du har laga deg!!
    Hadde dilla i fjor her, så er nok snart klar for å begynne igjen jeg også.
    Ha en fiin søndag i Glitterhuset.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei..
    Her var det verping på høyt nivå:)
    Nydelige egg du har laget, jeg ble skikkelig inspirert:)
    Ha en fin Søndags kveld.
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Nydelige påske-egg! Hadde aldri trodd jeg skulle lage sånn sjøl, er ikke stor fan av påskeøynt egentlig, men har latt meg rive med jeg også. Skal vise dem snart :) Men dine var mye finere! :) Takk for koselig kommentar om kortene mine :)

    Catje

    SvarSlett
  5. Blir stadig mer og mer imponert over deg :)) Ønsker meg også sånne egg til påske...Det er en glede å inn her å titte :))

    SvarSlett