tirsdag 29. mars 2011

Hjemmelaget fyrstikk esker


Da har jeg sannelig fått laget meg noen fyrstikk esker med noen søte motiver på.
He he dette var jo ikke noe hokus pokus. Men litt koselig å holde på med.
Blir jo litt ekstra kos å tenne alle de mengdene med stearinlys som blir brent her i glitterhuset med disse søte fyrstikk eskene.
Vi skal i bursdags selskap til min skjønne svigerinne i kveld, så nå er det bare å få datet litt med middags grytene, så bærer det rett på Kake besøk. Så tenker jeg at kvelden blir avsluttet av fruene på tv.

Ha en fin dag videre da dere









5 kommentarer:

  1. De var nydelige. :)
    Jeg har laget noen sånne selv også.
    Veldig hyggelig å gi bort som en vennegave. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder på fyrstikkeskene!!

    SvarSlett
  3. De ble kjempe søte:)

    Ønsker deg en flott kveld:)

    W

    SvarSlett
  4. Så nydelige de ble..vakre bilder:)

    Ha en fin natt:)

    Klem Line E.

    SvarSlett