søndag 13. mars 2011

Mini Hortensia.

Happy søndag alle der ute i blogglandia,
 ja i dag har jeg bare kosa meg glugg ihjel her hjemme i Glitter huset.
 Det er sannelig ikke mange helgene som ikke det er noe som skjer for kidsa som en farter rundt på.
Gøy det også da, men veldig digg og bare ta det helt med ro.
Har egentlig ikke gjort så mye fornuftig heller hehe, planene er der når jeg våkner om morgene, men så er det ikke alltid at de blir gjennomført for det.
Ja ja, men har pyntet litt til helgen med en liten mini- hortenisa.
Hadde ikke sett disse søte må variantene før jeg, så gleden var stor da det ble med meg en hjem for som dere vet så elsker jeg hortensia blomster:-)

Nå er det enda mere avslappning på menyen, hele fam. Glitter skal benke seg i sofaen og se på film. Håper dere også har hatt en deilig søndag?









10 kommentarer:

  1. Hortensia er vakkert.
    Har heller ikke sett den i mini versjon før
    Ønsker deg ei ny god uke

    SvarSlett
  2. Hei!

    Du har vunnet en award hos meg, gratulerer :)

    SvarSlett
  3. Hei og God kveld ;o)
    Så søt hortencia da!! Jeg visste heller ikke at det fantes så små! Skikkelig yndig ;o))
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  4. Hei igjen ;o)
    Har en overraskelse til deg inne på bloggen min ;o))
    Ha en fin dag ;o)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Elsker den blomsten, men får den dessverre ikke til.

    Ha en flott mandag:)

    W

    SvarSlett
  6. Åh, jeg elsker hortensia, men dreper dem etter 14 dager eller noe sånt, så da syns jeg ikke jeg kan kjøpe så dyre planter. Får heller kjøpe noe billigere innimellom. Men de små er kanskje litt mer overkommelige i pris.. men kanskje også desto vanskeligere å holde liv i :)

    Catje

    SvarSlett
  7. Elsker den blomsten og funnet ut av om en bare vanner den så fort den henger litt med bladene, klarer jeg å ha den en go stund, min favoritt er den lyseblåe ) Tøft med mini utgaven ! Ønsker deg og dine en riktig fin uke ! Klem Linda

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Så fint med mini Hortensia, det har jeg aldri sett før:)
    Jeg er så flink til å drepe de blomstene så jeg kjøper de sjelden selv..men vakre er de!

    Ha en fin ny uke!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  9. Så koselig blogg du har, med mange fine bilder.
    Legger meg til som følger.
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  10. Flotte bilder!!! Herlig vårstemning:-))
    Ha en flott helg

    klem

    SvarSlett