mandag 14. mars 2011

Ny header & blogg-award


Heisan, i dag fikk jeg plutselig lyst til å lage ny header her inne på glitter bloggen.
Gøy med litt forandring mens vi venter på våren.

Så har jeg vært så heldig å få to blogg-awarder . Det var kjempe gøy.
Tusen hjertelig takk til Elisabets idyll og Chic-Romantique.

Veldig  koselig og få høre at de blir inspirert av bloggen min.
Det tar jo som dere alle bloggere vet litt tid å drive med dette.
Men koser meg jeg, og alltid ekstra hyggelig med fine tilbake meldinger.
Tusen takk!




Min utfordring er å sende awarden videre til inspirerende blogger med under 100 følgere. Jeg gir den videre til følgende flotte og inspirerende blogger :


Tar dere utfordringen og sender den videre?







6 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så koselig at du tenkte på meg når du skulle dele ut award!:) Tusen takk, nå ble jeg kjempeglad!:) Jeg tar selvsagt utfordringen og sender den videre, det blir ikke lett å plukke ut noen når det finnes så mange fine blogger her:)

    Ha en fin dag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award:)

    Ha en strålende dag:)
    W

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:))
    Det er selvfølgelig lov å "kopiere". Artig å se andre sin vri:))
    Ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlett
  4. Veldig fin header! Og gratulerer med velfortjente awarder.

    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  5. Hei hopp!
    Kjempefin den nye headeren din - og gratulerer med award!

    Takk for koselige ord hos meg! Jeg syns hjerteranker er veldig enkle og få til, de kan gå en stund uten vann og gjør ikke noe av og bli "drukna" litt i ny og ne ;) hehe - noe som er ypperlig for meg!!

    Men denne har vokst noe voldsomt siden jeg kjøpte den for ett par år siden, skal se om jeg ikke finner ett bilde fra da jeg kjøpte den så kan jeg sammenligne ;)

    God Tirsdag og fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Hei. :)
    Det ligger en award til deg inne hos meg.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett