onsdag 30. mars 2011

Rosa englevinger har dalt ned.....

Onsdag og nydelig sol ute, begynner så smått og bli varmere temp ute, og det er jo deilig. I går fikk jeg kjøpt meg nye hage hansker, så nå er jeg super klar for varme og snart litt pusling ute i bedene.
Har pyntet litt på den ene glass kuppelen med noen dus rosa engle vinger. 
 Fant disse søte nusselige fjærene på Annas Rom i Søgne.
Vist dere ikke har besøkt det skattekammeret av en butikk, og bor i nærheten, burde dere få kommet dere ut i full fart.
Dette er en super skjønn butikk, med noen herlige jenter som jobber der.

Ha en skjønn aften mine blogg venner:-)









3 kommentarer:

  1. Hei!
    Nydelig :) Jeg var så heldig å vinne sånne på give away :D

    Ha en fin kveld du også :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Så nydelig bildet:)

    Ønsker deg en flott onsdag:)
    W

    SvarSlett
  3. søte englevinger.) Er så delig tid vi har foran oss..jeg også gleder meg til å ta frem hagehanskene og begynne å rydde i bedene...Enn så lenge har vi for mye snø...

    Ha en strålende dag.)

    SvarSlett