onsdag 6. april 2011

Beina på bordet..............




Nå er det beina på bordet og full avslapning i Glitte heimen.
Har vært på øvelse med kor og komp i dag, og det tar på vettu.

Her går det i litt dyp rosa lys for tiden, men nå er det snart over på litt vårslige farger.
Liker godt den rosa lyse staken fra Tine K Home.
Mulig denne blir byttet ut i sommer med de blåe, digger de også jeg:-)
Den hvite lyse staken er en som har fått en runde med sprayflasken, den var opprinnelig sort.
Ikke så mye spennede og vise fra heimen her for tiden, men nå er der jo snart tid for ute arbeid, så da skjer det jo litt.

Ha en skjønn kveld alle sammen.

 




2 kommentarer:

  1. Kos bilder, særlig den lysposen var kjempesøt.:-)
    gøy med kor og komp da.:-)

    tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.)

    og det vi "snakket" om med sjø og innsjø..har du nok rett i...du som bor ved sjøen hele året ikke like sugen som jeg er etter sjø og svaberg.:) på denne tiden av året lengter jeg sånn til sjøen...ikke at er sååå langt fra her jeg bor...men må gjøre bil 5-10 min. Om høsten er jeg forsynt med sjøen og er glad jeg bor her jeg bor.:-) så det perfekte er to hus..et sommer og et vinter..tjhii...

    ha en stårlende dag og en flott påske..)

    Klem

    SvarSlett
  2. For noen koselige stemningsbilder du viser i kveld! Påsken er tid for kos og tente lys!

    Ønsker deg en strålende påske! Hilsen fra Helle

    SvarSlett