tirsdag 26. april 2011

Flyttet ut.......


Har vært en travel dag i dag gitt for Glitter gjengen.
Siste fridagen for kidsa etter påske, var det en liten guttemann som var rimelig trøtt her i kveld .
Så sengen kalte tidlig på han , det har jo blitt en del seine kvelder i påsken med overnattings besøk. Så siden det er tilbake til hverdagen, så må jo lille helten våres ha nok søvn.
Det har vært fotball trening for glittersønnen, og trenings håndballkamp for eldste jenta.
Og sannelig har vi også rukket og feiret bursdag for min søster og min nieses 3 år gamle sønn.
Så da ble det en kveld med kake kos igjenn.

Husker dere bordet jeg hadde tatt inn fra uteplassen i høst?,Som fikk sin nye plass bak sofaen?
Vel vel, dette er nå blitt flyttet utigjenn siden det er " sommer"
Var blitt så vant til og ha et bord der , så det ble jo dødskipt når det forsvant.
Så da var jeg ikke sein med å tråle gjennom huset om det var noe som kunne erstatte det i sommer.
På rommet til elste datter fant jeg det jeg var ute etter:-)
Dette har hun brukt til og ha tv en på . Men nå måtte mor ha det igjen. Så noe annet måtte inn til henne da.
Dette lille bord jeg har hatt i mange år, og den egentlig fargen var den skjønne lyse grønne fargen som mange bruker rundt forbi nå, men det hadde blitt malt hvit en gang av meg .
Men det var ikke mye pent nå gitt, det var blitt gult og sprukkete.
Har pusset det litt med pusse maskinen og malt det et par strøk og pyntet det litt med en flott wallsticker fra Hilde Heimdal. ( Tusen takk Hilde for alt det flotte du lager)
Ble riktig så fornøyd med denne erstatningen i stuen.:-)


Lykke med en liten hylle som kan romme noen fantastiske interiørblader



Ellers så har jeg fått et par nye følgere, så gøy!
Velkommen skal dere være.


Vi blogges!






5 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har,her var det mye fint.La meg til son følger:)

    SvarSlett
  2. ååå fiiine bilder, så fiiint du har det ååå :)) Kunne jeg fått låne de bildene tro ?? :)))

    SvarSlett
  3. Så fint du har det!
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Setter jeg pris på!

    Håper du får en fin dag!
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  4. Dødslekkert.Dønn perfekt,Har vørt inne på bloggen din mange ganger, men nå er det på tide og bli følger:)Linn

    SvarSlett
  5. Det bordet var var virkelig knall fint!!!Så fint det ble med den stickersen på!!
    Kjempe kosleig og flott stue du har også. Gøy å følge bloggen din.
    Ha en fin ny uke

    klem fra Janne

    SvarSlett