lørdag 23. april 2011

Nymalt peis


 

God påskeaften alle sammen!
For en utrolig deilig påske dette er, kan ikke få sagt det mange nok ganger.
I dag har vi hatt en aldri så liten by sleng og shoppet litt tøy til minste gull.
Gutter er lettvinte, han er så fornøyd og syntes alt er "sikkert greit det"
Og det liker jo mor, for da kan jeg velge det som jeg syntes er tøft:-)

Det var oppimot 20 grader på dagen i dag, så da var det sannelig t-shirte vær.
Ellers har vi hatt huset fult av menner/gutter som har jublet over 5-0 seieren til Liverpool:-)
Dette blir en fin kveld, alle er glade og fornøyde:-)

Har malt opp peisen her i glitter huset etter all vinter fyring.
Vi har aldri fyret så mye som vi har gjort denne vinteren. Så den var blitt temmelig gul og gusjen,
Freste over den med et par strøk med hvit maling, og vips den ble jo
så flott igjen. Tidligere har malingen jeg brukte vært litt blank, men nå er jeg inne i den matte perioden, så nå ble den malt med glans 10, ble veldig fornøyd med det.
Nå er det tid for litt kvelds ute kos med gode naboer.
Så nå er ute putene kommet opp på benkene.

Er det forresten noen  av dere som skal på bloggtreffet i Oslo?

Ha en skjønn påskeaften dere, håper påske haren har kommet til deg også i år:-)

 



 








6 kommentarer:

  1. Vilken mysig peis ni har och det blev ju extra fin efter en omgång med målarpenseln! Önskar dig och dina en fin fortsättning på påsken! Fantastiskt väder här i Sør ju! :)

    Kramar Joy

    SvarSlett
  2. Så fin peis. :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hei på du!

    Takk for kjempekoselige ord inne hos meg♥

    Var nok deilig med en oppfriskning på peisen nå ja, blir veldig fort gule etter en vinter med mye fyring!!

    Kos deg og nyt påsken videre,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Hei Ine
    Koselig blogg du har :)
    Her la jeg meg til som
    følger...
    Tror jeg har vært innom
    en gang før?!
    Ønsker deg en fortsatt
    god påske ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Heisann
    Takk for hyggelig hilsen hos meg!!!:-)
    Så flott peis du har - og nymalt og fin:-))
    Mange flotte bilder i innleggene under også. Jeg ligger litt på etterskudd med blogglesing for tida:-)
    Ha en riktig fin påske videre i det flotte været:-)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Så deilig å få gjort det.. er jo slutt på fyringa nå..
    deilig påske vi har hatt.. har virkelig nytt den

    SvarSlett