tirsdag 10. mai 2011

Bytte av følger bilde?

Heisan, tirsdag alt og i dag er det sannelig jente kveld igjen, hehe hører jo ut som jeg ikke driver med annet, men det gjør jeg jo, men det er bare  at av og til faller det på samme uke.
Så i dag blir det innspilling av fruene for min del. Så da er det bare å glede seg til det skal sees :-)
Har fått i hus en søt liten mini orkidee. Måtte selvfølgelig bli en hvit en .Akkurat nå står den på en hylle i stuen og lyser.

 

Er det forresten noen av dere som har prøvd og bytte bilde deres som dere har som vises hos andre at dere er følgere?

Jeg prøvde og endre profil bilde, men bilde som viser meg i følgere hos andre er blir ikke endret.
Noen som vet hva jeg gjør feil?


Klemmer fra Fruen i glitterhuset

6 kommentarer:

  1. hei.
    takker for koselig hilsen.
    deilig med tirsdager,
    kos deg masse,
    tror ikke det bilde som har med profil har noe med følger bilde å gjøre, tror det er 2 forskjellige ting, jeg har et profil bilde på bloggen, å ser at det er det gamle bilde som kommer opp når jeg blir følger, men hvordan det ordnes ...vet jeg desverre ikke,
    håper du får svar.
    ønsker deg en nydelig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Her må jeg følge med, håper du får noen svar det er hjelp i.
    Jeg har gjort det samme og ser at det ikke har oppdatert seg i bloggene.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. hei igjen,
    tror jeg fant ut av det,
    du bytter profil bilde som følger når du følger en ny blogg, når du trykker på bli følger så kommer jo bilde å annet opp, der står det rediger bilde,,
    eller er jeg helt på jordet,
    ??? klem fra sylvia igjen

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for hyggelig hilsen. For å få profilbildet ditt i følgere må du;

    1.trykk FØLG
    2.velg FLERE ALTERNATIVER
    3.velg LEGG TIL BILDE under din profil (last opp)
    4.bildet ditt lastes opp, beskjær som du ønsker
    5. velg FØLG, og, da skal profilbildet ditt komme opp hver gang du velger å følge en blogg.

    Fint du tok opp dette, så fikk jeg ryddet opp i mitt eget også :-)

    Kos deg på venninnekveld

    SvarSlett
  5. Koselig blogg du har og en vakker Orkide:-) De marengsene har jeg fått tak i hos bakeren, hvis du bare har små kan du sikkertbe de om å lage store til deg:-) klem Stinemor...

    SvarSlett
  6. hei.. kjekt at du la deg til hos meg.. slik at jeg oppdagen din fine blogg.. må nok snuse litt rundt..
    håper du får ordnet profilbildet.. god helg- Gunn

    SvarSlett