mandag 23. mai 2011

En ur gammel stol♥


Heisan dere!
 denne helgen har vi vært på tur med fotball gutta til Langesund å spilt cup.
 En kjempe gøy tur som alle på laget var med på samt alle foreldre og søsken.
Vi overnattet på Langesund badeland, så det var jo veldig gøy for de.
Det ble en helg med mye fotball spilling, bading pizza og tacofest.
Tror alle 10 åringene koste seg veldig , og det er jo det som er det viktigste.Men typisk sså kjente jeg på lørdags kvelden  at halsen begynte og bli sår, søndag morra når jeg våknet  var den svulmet helt opp, så da ble jeg bare på hotellet og pleiet med selv, men ikke at det hjalt så mye, har ligget rett ut her i dag, med feber og sår hals. Er det lov og si at man er veeeeldig lei etter to syke dager????

Har ikke orket å løpe rundt med kamerate i dag, så derfor tenkte jeg at jeg skulle vise dere en kjempe gammel stol som jeg har fått fra min mamma en gang for lenge siden.
Denne stolen kjøpte hun for mange år siden til meg da jeg var en 11-12 år , for denne var så høy at den passet perfekt til pianoen når jeg øvet.
Etter at vi flyttet inn her i Glitterhuset , og pianoet ble mitt fulgte jo denne med, men jeg har hatt den stående i boden i alle disse årene, men nå har den fått et par maling strøk på seg. Så da måtte den jo frem:-)
Stolen er rund i setet, og siden jeg ikke har peiling på møbel trekning, ble det en enkel løsning med et pynte trekk fra Annas Rom.
Akkurat nå står stolen plassert i gangen, men hvem vet? det er sikkert ikke så lenge til den blir flyttet litt rundt på.

Nå tror jeg sannelig at jeg skal lukke øynene igjen , for 50 -iende gang denne dagen.
Så satser vi på at Glitterfruen snart er på beina igjen.

Ha en fin start på uka dere!


Se de lekre beina:-)



Klemmer


5 kommentarer:

  1. Så fin stol,likte veldig godt beina.Minnet litt om en Tine K lampe:)Hyggelig med ting man har gode minner fra:)

    -Jeanette-

    SvarSlett
  2. Flot gammel stol. Der blev gjort noget ud af udsmykningen på de gamle møbler. Flot

    Hav en dejlig dag

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Nydelig stol.
    Godt du har satt den frem igjen. :)
    Riktig god bedring til deg! :)

    SvarSlett
  4. Så fin stol, Ine!
    Jeg elsker gamle stoler!
    Den gjorde seg så flott med det setetrekket!

    ha en fin tirsdag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Hei...

    Jeg var også en tur innom hotellet i Langesund i forrige uke. Fra ons-tors. Var en tur på sykehuset i Porsgrunn og da passet det med overnatting der. Fikk ikke badet men fy søren så flott det er der:)

    Skal tilbake igjen dit i Aug/Sept...

    Fin stol..temmelig slitt under trekket der hehe!!!

    Ha en fin fin dag.
    Klemmer

    SvarSlett