torsdag 5. mai 2011

Engle lys

Hu hei, som tiden flyr gitt.

I dag har det vært full fart med foreldre møte på håndballen, og en heim som trengte litt omsorg i form av rydding.
Er veldig koselig og komme hjem fra jobb på fredagen uten at det flyter for mye liksom.
Så tralala, ipoden på for fult, og alle mann i arbeid:-)
Har pyntet litt på noen lys her i Glitterhuset.
Syntes disse bildene er bare kjempe skjønne og ha på lysene.
Lettvint og grei måte å fornye seg litt på.

Håper dere alle sammen får en skjønn helg , og at sola vil skinne der du er:-)






6 kommentarer:

  1. Heiii,

    SÅ lekre lys da- kjempefine motiver !:))

    Godt å få rydda og orda litt hjemme, jeg skal vaske og ordne imorgen tenkte jeg :)

    Håper helgen blir fin,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Hei Ine.
    Ja, du må hilse på meg neste gang du ser meg.
    Jeg er jo hjemme m minsta, så d har blitt noen turer på Tangvall. Stortrives i Søgne. Eldstejenta på snart 4 elsker håndball, men ho vil helst begynne på Vipers med en gang;-)
    Likte lysene dine, nydelig motiv.
    Tenkte å rydde litt i dag, men m planleggingsdag i bhagen så blir d ikke tid til d.
    Ha en flott helg.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Hei:)
    SÅÅÅÅÅ mye fint hos deg når jeg titter på innleggene:)
    Lysene...Love It:))Du er flink:)

    Takk for din koselige hilsen inne hos meg og at du delte dine tanker ang butikk:)
    Jeg VISTE IKKE at du bodde i Søgne, det er jo ikke lange veien i fra her:)

    Jeg har en svoger og svigerinne i Søgne, de bor i Stauslands svingen:)) Inn den veien du kjører ut mot Langenes!
    Jeg kan love deg at jeg har vært innom butikkene i Søgne, de er gode å få det til der!
    Jeg var der borte for ca 1 mnd tid siden og da var jeg innom en jeg ikke hadde vært på før!

    Den svære interiør butikken som BUGNET av flotte ting og merke varer, fy søren for råkul butikk. HUsker ikke hva den heter men det var helt fantastisk.
    Der skal jeg garantert tilbake!
    Nei nå må rompa opp av sofaen og sette i gang med noe:))

    Ønsker deg en kjempetoppers helg.
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. De lysene var kjempe fine :))
    Tror jeg satser på en lage dag hos deg i nærmeste fremtid

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Heisann!!!
    Ja,tiden flyr,det er helt sant:)
    Men er forsåvidt bedre det enn å sitte å kjede seg;)
    Superfine lys du hadde laget,har selv brukt noen av de samme serviettene,grei fornyelse:)
    Ønsker deg en super helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. Så nydelige lys
    og så hørtes det deilig ut med ferdig rydda hus ,, her må jeg nok ta det i morra, sånn er det bare med den saken
    God helg

    SvarSlett