fredag 13. mai 2011

Fredag den 13........


Fredagskveld og roen har senket seg i glitter huset.
Å for en herlig dag, helg og foreløpig ingen planer for .
Dette passer oss utmerket, så i morgen håper jeg at været er på vår side, for da vil vi være ute litt og kose oss. Må snart få begynt på litt innkjøp av litt sommer blomster. Tror nok jeg venter i enda noen uker før jeg setter ut krukkene, men kan nesten ikke vente. Og siden jeg er så utålmodig pleier jeg  plante det meste og ha det stående i krukkene i garasjen et par uker før de flytter ut. Da innbiller jeg meg at de får en myk overgang fra det å leve i et godt og varmt drivhus til ikke å få helt sjokk når de kommer ut i vinden:-)

Men en liten stemors blomster har funnet veien oppi en krukke.
De er jo ganske så medgjørlige på denne tiden.
Har vært mye tull med bloggene rundt forbi i dag , får håpe at dette fredag den 13. syndromet er over, og at bloggen holder seg "frisk"



 


 

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så flotte bilder og ikke minst flott blogg!
    La meg til som følger hos deg , gleder meg til å følge deg videre!
    Takk for koselig kommentar hos meg, jeg er faktisk fra søgne selv. Har en storebror og pappa som bor der nå..så verden er ikke stor.Mannen min har også familie på berge i Søgne, som vi besøker ofte:)

    SvarSlett