lørdag 28. mai 2011

Girl power i heimen.

God kveld alle sammen, travelt for tiden gitt:-)
Håndball cup på de to minste , så i dag har vi vært i Gimle hallen store deler av denne dagen.
Ble en riktig så bra dag da, prinsessa sitt jenter 14 lag vant alle kampene sine i dag, og er videre til
kvart finalen i morgen, spennende.
Minste mann sitt lag tapte en og hadde en uavgjort, men her er det ingen slutt spill siden de er så små, så i morgen er første kamp kl 8 . Å sove lenge i helgene har jeg funnet ut at er oppskrytt, hehe.
I kveld så er vi så heldige at vi har fått lov til å låne to små prinsesser til overnatting, 2 og 8 år, så her har det gått i ett i kveld vi har koset oss masse med de skjønningene. Vi har hatt skikkelig jente kveld , siden guttene har vært og sett Champions leauge kampen.

For en stund siden så fikk jeg shoppet meg et skap på en av favoritt butikkene mine , gave
& interørhuset her i bygda. Hadde sett på det en god stund og tenkt at en dag må dette bli med hjem, og så en dag bar det opp til butikken for og sikre meg skapet, så var det VEKK! Ååååå nei , tenkte jeg bare, hun som eier butikken så vel at her stod en en dame med nedsuket skuldre for hun kom ilende bort og ville hjelpe meg, og da jeg fortalte om drømme skapet som pleide å stå akkurat der , hvordan det så ut, men var borte vekk nå, sa hun, jamen det har vi enda, har bare flyttet det i dag til andre enden av butikken:-)
For en lykke tenkte jeg bare , fikk sikret med dette i en fei:-)

Så nå er det altså kommet opp på veggen i stuen, og fruen er fornøyd.




Pyntet det litt med den blå sink muggen ,og en green gate kopp.
Prøvde også med en Lene Bjerre stake inni, men falt tilbake på det lyse blå



B bokstaven på toppen var egentlig brun, kostet bare 20 kr , sikkert siden det var denne fargen, så jeg ga den en runde med spray boksen for og bli grå.
Billig og grei fornying. Slikt liker vi:-)





Slik så den ut i brunt













6 kommentarer:

  1. Det er jo så typisk at slike ting skjer,heldig for deg at de bare hadde flyttet skapet da:)Koselig med de blå detaljene.Har shoppet litt blått i helgen selv.

    Ha en fortsatt fin helg og lykke til på kamp i mrg:)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Nydelig skap og koselig pynt!
    Kos dere med enda flere kamper i morgen :)
    Klem

    SvarSlett
  3. hei.
    så mye som skjer da, koselig med turneringer å kamper, lykke til,
    å så mye fint du har, lekker hylle, å bokstaven ble bare såå fin,
    ha en nydelig søndag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så fint skap, Ine. Js, de har ommøblert litt i butikken, så en må gå noen runder for å finne tingene...god idé m bokstaven.
    Skapet var nydelig pynta m blått.
    Ha en fin søndag.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Så fin hylle du hadde fått tak i,å den bokstaven ble jo kjempefin etter litt spraymaling:)
    Ha en fin søndag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. Så fint det ble, kjempefint skap :)
    Vakre bilder med nydelige detaljer :)

    Ha en fin søndag
    Klem Mette :))

    SvarSlett