tirsdag 24. mai 2011

Ikke så frustrert lenger......

Neida, det lar jeg de ordentlige fruene på tv2 ta seg av i kveld, for nå har
 glitter fruen roet seg litt ned igjen.
Var inne på blogger , og der har de akkurat lagt ut at de har problemer med med det som jeg strever med.  Puh! Ikke noe gøy når det ikke fungerer slik det skal .
Men nå er de jo på saken, så da blir det vel bra til slutt.:-)
Tralala......


Siden jeg nå er inne i en "peon periode"

har jeg prøvd meg på en bukett med hvite søte peoner oppi en lyse blå emalje mugge.


Ønsker dere en finfin tirsdags kveld .


Klemmer i bøtter og spann!

2 kommentarer:

  1. Peoner er såå herlig! Nydelige bukett!

    Kos deg i kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Du kan velge å kommentere under navn/nettadresse. Da kan du skrive inn navnet ditt og nettadressen og slipper å logge inn. Litt mer tidkrevende, men da får du i alle fall kommentert. Hvis de ikke har løst problemet nå, da.

    SvarSlett