mandag 9. mai 2011

Jeg vil ha en blå balong..........

En aldri så liten kvelds hilsen herifra, har vært på jente kveld med mine skjønne venniner.
Skravla gå jo i ett da, koselig det.
Var først en tur på fotball kamp med lille prinsen, og da ble det 15-3 seier til oss, og det liker vi jo veldig godt:-) Syntes jo litt synd på de andre også da, så jeg syntes jo egentlig at når de er så små som 10 år, så er det greit at det er et nokså gjevnt resultat. ( bare Søgne har flest mål) hehe

Nå er det ikke så lenge igjen til plantene kan komme i krukker, oi som jeg gleder meg.
Har kjøpt denne søte hortensiaen som ennå bor inne, men den skal snart få komme ut og kose seg i solen som jeg har bestilt her på Sørlandet i heeeele sommer!
Må bare bli litt varmere om nettene, Tralala.......



Ha en flott tirsdag da dere.


 










1 kommentar:

  1. NYDELIG hortensia♥ elsker dem!!

    Moro med SÅNN sier da;)

    Ha en fin tirsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett