søndag 1. mai 2011

Stjerner i skuddet....

Heisan, da har vi annkommet Glitter huset etter en fantastisk tur til Drammen.
De to minste skulle være med håndball klubben på Glasscup, og håndballfrelste som vi er tok mannen og jeg en helg der borte på hotell og dor å heie på de.
Været har jo så absolutt vært på vår side, så når kampene på lørdag var sett, så var det fremdeles tidlig på "quisten" for det er jo ikke måte på og tidlig første kampene begynte. Slik er det jo med cup, lite søvn og mye håndballspilling. Ungene elsker det.
Så da bar det rett til Oslo for herr G og jeg. Vi koste oss med litt shopping og noen timer på Aker brygge i sola:-) På kvelden var vi ute og spiste med noen andre håndball foreldre som var der borte.
 Søgne håndball klubb fikk med seg hjem 3 gull, I sølv og en fjerde plass, så det er var jo kjempe gøy:-)  Gratulerer alle håndball stjerner!

 


Har knipset litt kjøkken bilder i dag, er jo ingen hemmelighet at jeg digger stjerne, og her en dag jeg var på butikken så kom jeg over denne fantastiske greie saken som inneholder tørkepapir. Noe så genialt spør du meg:-) Tenker den blir super og ha ute til sommeren også.

Krusene har jeg kjøpt på Living,  lyse blå og beige, elsker disse fargene.
Noen henger til pynt mens noen  står i skapet og er klare for bruk.













5 kommentarer:

  1. Så moro, Gratulerer til de flinke jentene :)
    Selv var jeg på fotballCup med søsteren på Lørdag, moro!!

    Kjempestilig den til tørkepapir, lyst på slik selv- ganske praktisk samtidig som de sklir inn i Interiøret!! Me like!

    Håper du får en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Har du også stjernedilla, kjempefine krus!
    Blei nysgjerrig på deg nå, siden du bor i Søgne du også, og er veldig interessert i håndball som meg!
    Hørtes ut som en koselig helg og heia Søgne!
    Ha en flott mandag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Så søte kopper.Lett å få dilla på slike søte ting,her går det i hjerter for tiden:)

    SvarSlett
  4. Så deilig med ei helg på kosetur! Og gøy for ungan at dere er med å heier:)
    Nydelige krus og kjempefin tørkerullholder.
    Ha ei fin uke der borte i Glitterhuset.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei, så nydelig blogg.

    Jeg må bare spørre, hvor har du kjøpt den tørkerullholderen ?

    Jeg har lett etter den på nettet, etter at så den på 4-stjerners middag på TvN.

    Det var slik jeg havnet på bloggen din.

    Vil du si det blir jeg superglad.

    Vennlig hilsen stars :)

    SvarSlett