tirsdag 24. mai 2011

Trenger Blogg Hjelp!!!!!!


Heisan, nå er jeg ganske så fortvilet her,
får ikke lagt igjen kommentar hos andre så det kommer at det er Fru glitters hus som har kommentert
Det blir bare kommentar fra anonym.

Tror det har en sammenheng med at når jeg trykker  " logg på" og kommer til oversikten og skal "vise blogg" igjen, da er det som om påloggingen går av.

Får ikke lagt meg til som følger hos nye heller,
Flere som opplever dette i dag?

 
Noen som kan være vet hva jeg har vært inne å trykket på?
Og kan hjelpe meg????

Er rimelig frustrert her nå!!!!!








4 kommentarer:

  1. Jeg opplever akkurat det samme. Får ikke lagt igjen kommentar noe sted, annet enn som anonym.

    (men her funka det ser det ut som :S )

    blir forvirra jeg...

    SvarSlett
  2. jeg og' opplever dette...Jeg skriver inn navn og bloggadresse istend...så ser de hvem som har kommentert;)

    SvarSlett
  3. Hmmm... den var ny. Det må være blogger som sliter.

    Er bare innom for å si hei og ønske deg en finfin kveld.

    Maia

    SvarSlett
  4. Samma problem her også...får ikke logga meg på...

    skjønte det måtte være noe galt, håper de får ordna det så fort som mulig..

    Nå er det FF:-)

    Klem Bodil

    SvarSlett