onsdag 29. juni 2011

Æ det mulig???

Det kipeste av det kipeste har selvfølgelig skjedd her i glitter huset.
Skulle slå på tv og neida, null reaksjon,ingen lys ikke et livsteg engang.
Gått i stykker tro???? 
Ja ja, det får vel bare bli levert inn på reprasjon og håpe at det blir fort friskemeldt igjen:-)
Imens får jeg benke meg på loftet, for nå begynner nemelig Hawai 5-0 min yndlings serie for tiden. Og den kan jeg ikke gå glipp av. Alle girlsene her i huset liker den sabla godt, og det har overhode ikke noe å gjøre med den sabla kjekke hovedroll inhaveren, neeeeida.  hehe

Se så trist tv er uten bilde på dere?

Må løpe opp nå og rigge meg, tudilitu.
Vi blogges plutselig dere:-)













6 kommentarer:

  1. Åh nei! Håper den snart er friskmeldt :)

    Ønsker deg en nydelig onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så kjipt da
    Håper den snart er i orden igjen

    SvarSlett
  3. Bra du har en annen tv, kan jo ikke jo glipp av gode serier...
    Nå r d natta!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Ett så nytt tv?Vi er på hytta langt i nord uten tv, heldigvis har jeg pcen:)klem Linn

    SvarSlett
  5. God Morgen!

    Ai så kjedelig, håper den blir friskemeldt fort da - men godt dere har en ekstra ;)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem jatte♥♥

    SvarSlett
  6. ååå Nei,
    dette er jo et mareritt da, håper det ordner seg fort for dere med tv.
    klem fra sylvia

    SvarSlett