fredag 3. juni 2011

Endelig........


For et vær ♥ I love it

Nydelig vær her i sør, i går fikk vi gjort masse ute i hagen, ååå som vi koste oss.
Røsket opp i ugress, klippet litt buskaser, og begynt på litt planting. He he jobbet så iherdig at jeg våknet i natt og hadde døds vondt i armene. Men i dag er jeg helt fin.
Tidlig på jobb idag, så har jeg vært og sunget i et bryllup. Det er alltid så utrolig koselig. I ettermiddag har jeg vært og hjulpet med bord dekking hos en kompis av oss som skal feire jubileum i morgen. Glitter mannen og de to små kidsa er på dagstur til Fårup med håndball jentene, så i kveld har jeg koset meg med å bake gulerot kake til festen i morgen.

Litt nytt i det glitterske hus er ankommet siden sist.
Har lenge hatt lyst på stjerne matte. Og her en dag så fikk jeg et tips på en av bloggene ( husker desverre ikke hvilken det var) at de solgte disse kopiene billig. 
Da var det bare å løpe og kjøpe . Har skaffet meg to skt. Et til og ha med inngans døren, mens det andre har jeg lagt i gangen i andre etg.
Kanskje det kommer noen bilder derifra en dag.....

Ha en strålende helg da dere.
Håper dere er like heldige som oss, og har et vidunerlig vær.

Klemz
 


5 kommentarer:

  1. Wiiiii! Jag som har dilla på stjärnor vill gärna fråga var du har köpt dessa läackra mattorna??? De var bara sååå läckra!
    Ösnkar dig och dine en stråålande heög i finvädret! KRAM JOY

    SvarSlett
  2. Så skjønn matte! Stjerner er KULT;)

    Her har sommeren kommet for fult, skjønt♥

    Nyt helgen,
    Klem jatte :)

    SvarSlett
  3. De mattene var superkule! Fargen var nydelig!

    Kos dere masse i helgen!
    Klem

    SvarSlett
  4. hei.
    åå så fint det ble, nydelige matter da,
    å så kjekt når det er utsalg.
    ha en strålende helg og fin fest i kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Jeg har selv vært på jakt etter de på Europris, men de er nok blitt fort utsolgt. Har nemlig noen matter i pappelina, men hvorfor ikke få dem til en billig penge..

    ja, det har vært deilig vær, vært på hytta sia onsdag, så kom hjem i formiddag og da har vi tusta ute i hagen...
    Ha en fin uke!!
    Klem Bodil

    SvarSlett