tirsdag 21. juni 2011

Nellik?


Endelig!!! Da var dataen kommet på plass igjen i Glitterhuset, bedre en noen gang:-)Og det liker vi jo.
Har hatt besøk av mandags klubb jentane. Og da ble det dekket et sommerslig bord til kvelds maten.
Hadde bare gjort det veldig enkelt og bakt pizza å sjokolade fondant til dessert.
Nellik er en blomster jeg forbinner med med min mor, tror nok dette kommer av at hun hadde dette i sin brude bukett når de giftet seg. Store dus rosa og hvite nelliker var det i den, skikkelig nydelig.
Har vel egentlig ikke vært den blomsten jeg har kjøpt mest av nei, men da jeg kom på butikken og disse nydelige rosa buskene lyste mot meg, fikk jeg veldig så lyst på slike.
Brukte et par til og pynte med litt på bordene for annledningen. enkelt og greit.





Måtte jo lyse litt opp i stuen også med en av disse skjønningene.
 Måtte jo ha litt lyde rosa saft til disse blomstene:-)
Krukken som nelliken står oppi er fra IB Laursen, en av mine favoritt merker.



Er dere nellik fan?
Ønsker dere en strålende uke alle sammen, så blogges vi snart igjen,
Tudelidu........




3 kommentarer:

  1. Hei på deg,

    Så koselig pyntet!!
    Jeg ELSKER nelliker, de holder jo så lenge også!

    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så koselig med rosa nelliker, jeg liker ale blomster som er rosa jeg da :)

    Elsker IB laursen jeg også!

    Fin tirsdag til deg:)

    Maiaklem

    SvarSlett
  3. De var fine!
    Jeg er i grunn ingen fan av nellik, er liksom begravelsesblomster for meg, men disse var veldig fine!

    Flott bord du har dekka!!

    klem Bodil

    SvarSlett