lørdag 25. juni 2011

Romantisk



Har vært en litt vindig  dag her i sør i dag, Når jeg skulle slenge stumpen nedpå sol stolen i ettermiddag og kose meg litt med ei god bok, var det ikke så veldig varmt gitt. Men sta som jeg er så skulle jeg sitte ute akkurat da, så da var det jo bare å slenge over seg et fleec pledd, så ble det riktig så skjønt i solen.
Kikket litt på insiden av øyelokkene tror jeg også at jeg gjorde gitt:-)
Herlig og sitte slik å tenke på at feri liver ikke er langt unna:-)

Tenkte dere kunne få se den flotte toalett vesken jeg shoppet her en dag som skal få bli med meg i kofferten på neste tur.

Det ble en skjønn liten toalett vesken i fra H&M i den søte romantiske stilen som jeg liker så godt.
Og en flott tube med boddy skrubb, har ikke prøvd denne før, men sikkert helt ok.
Nydelig flakse ihvertfall og det teller jo mye:-) Hihi.

I morgen satser jeg på at det blir en "smeige " dag her i sør.

Det gleder jeg meg til.........


 



3 kommentarer:

  1. Ja nå håper jeg snart vi får litt mer stabil varme
    Herlige saker du pakker med deg på tur.
    Skal du på langtur, eller

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg i dag. Sitter og smiler mens jeg leser :) Så herlig! Nydelig toalettmappe og scrubben var lekker!

    Ønsker deg en fabelaktig søndag!
    Jeg skal nyte kveldssolen!
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Ååå... Jättesöt toalettväska! Sån fick jag också lust på - man kan liksom aldrig få för många väskor, hihi...
    Ha en fin fortsättning på veckan. Kramar Joy

    SvarSlett