lørdag 25. juni 2011

Tikk takk....



Heisan, st hans er feiret av glitter gjengen, huset fult av folk, utrolig koselig med grillings og snille gjester som bringte med seg deilig oreokake.
Merket det har gått i ett i det siste, måtte rett og slett ha en "cowboy strekk" på sofaen i ettermiddag og lade meg oppigjen til helgen:-)

Har blitt litt shopping også , har endelig fått meg en vegg klokke.
Har lenge hatt veldig lyst på dette, hadde egentlig den perfekte plassen til denne, og det var ikke på denne veggen, he he men etter utallige prøvinger rundtforbi , fant jeg ut at det måtte bli her.
Så da var Glitter mannen ikke sein om å skru den opp , så slapp det og bli mere "masing" om: se her, prøv der , litt lenger opp, nei litt lenger ned,
 he he sikkert mange som kjenner seg i gjen i dette .





Klokken bare lyste mot meg når jeg kom inn i interiør butikken
Likte den litt slitte looken på den, og at den var lys i fargen


Et bilde av St, hans bålet som mannen laget her nede ved havna som vi bor.
Med god hjelp ifra lille prinsen og nevøen vår "snekret" i sammen dette på ettermiddagen.
Utrolig koselig tradisjon dette, og hyggelig måte og treffe naboer på.

Bildet er tatt av den  skjønne damen som har bloggen ALMAS HUS
Jeg er så utrolig heldig og være venninne med henne.
(Setter stor pris på deg snuppa -))
Så når vi treffes går det i mye herlige interiør og bloggprating.
Veldig gøy og ha noen og dele denne innteressen med og som aldri går lei:-)




Det er mange som skal på glansdagene i helgen, tenker de får det skikkelig koselig.
Gleder meg til å surfe rundt her i blogglandia og lese om dette etterpå.

Ha en super helg da dere!









3 kommentarer:

  1. Å, det var fine ord! Go`du er snuppa:))
    Veldig Kosleig var det med bål og greier!!
    Den nye klokka di var rett og slett kanon fin!!
    Ha ei strålende helg i Glitterhuset.
    Stor Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Såå kul den klokka var, syns det var kult at den er sånn røff!

    Herlig med st hansbål!

    Nydelig helg til deg!

    Klemklem

    SvarSlett
  3. hei.
    den klokken passer jo så fint akkurat der,
    nydelig er den,
    kos deg masse vidre i helgen,
    klem fra sylvia

    SvarSlett