onsdag 20. juli 2011

Da har jeg fått dilla på dette:-)

Heisan, her har det vært stille på denne fronten i en uke, vi har hatt besøk ifra de skjønneste av de skjønneste menneskene jeg vet om.
En familie på 5 fra Bergen, har vært her på besøk i glitterhuset.
Vi har koset oss mye, med masse interiørprat på oss fruene,  quiz, deilig mat og drikke , seine kvelder med mange gode samtaler og selvfølgelig masse latter:-)
Trist i dag når de reiste hjem, men heldigvis er det ikke lenge til vi møtes i syden:-)

Har fått dilla på cup cakes jeg også som alle andre,
og det er ikke så få stk som er glidd ned denne uken:-)

Å hva er vel skjønnere en noen rosa polka dott former?







Litt pynt måtte jo også på kan dere skjønne:-) I alle mulige søte farger.


 Disse søte lyse grønne cup cakesene er bakt av den mellomste glitter datteren.
Flinka:-)



Vi er fremdeles i ferie her, så nå håper jeg bare solen vil titte frem her og bli her veeeelig lenge:-)
Ha en skjønn onsdag dere!







4 kommentarer:

  1. nam det så godt ut..
    Så koselig med besøk
    her er vi akkurat kommet hjem fra deilig ferie:-)
    Fortsatt god sommer til deg

    SvarSlett
  2. så lekre dem var:)
    Får ikke noe særlig lyst på cupcakes nå:) he he.
    Lykke til vidre med bakingen:)

    SvarSlett
  3. Så fin de var:)Ikke lenge siden jeg også fikk dilla på disse:)Veldig gøy og farlig godt...

    Ha en fin kveld:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett