mandag 11. juli 2011

Ferie livet................

Heisan, er bare innom en liten tur for å ønske dere en strålende dag alle sammen, her er det full rulle for tiden, helgen gikk med til et aldri så lite kino besøk, og lørdagen var jeg og sang på bryggedans. det var bare helt utrolig gøy. Masse mennesker ca 1500 fest og danse glade folk var å se.
Så i går ble det en slappis dag, men i dag er vi i gang igjen:-)
Ferien er begynt for vår del, og nå tuster vi rundt her og gjør slike ting som vi aldri rekker ellers i en hektisk hverdag.

Kos dere masse alle sammen!

Tenker dette er årest siste peoner , sesongen er vel snart over for de skjønningene.




3 kommentarer:

  1. Ja det er trist at det går mot slutten med pionene,også kvir jeg meg til det er slutt med jordbæra, har ikke fått så mye glede av de.
    God sommer til deg!Min ferie går mot slutten:(
    klem fra Linn

    SvarSlett
  2. Så nydelige de peonene var :) Herlig!

    Nyt ferien og kos dere masse!

    Ønsker deg en herlig julikveld!
    Stor stor klem

    SvarSlett
  3. Ja, ferie er deilig, ihvertfall når vi hadde dagen i går...
    Ser ut som jeg får en peon ut av en plante jeg trodde var død..
    Nydelige bilder du viser Ine.
    Kos deg fortsatt i finværet!
    Klem Bodil

    SvarSlett