fredag 1. juli 2011

Jeg er forelsket.......

Halloisen,  i dag har jeg sannnelig tatt meg en ferie dag:-)
Været er nydelig her i sør, så nå blir det uteliv i hele dag med kidsa.

Så var det det med denne forelskelsen da:-) Oh yes, jeg digger jo som dere vet det meste til Ib laursen, og sannelig har de ikke kommet med noen nydelig boller.

Disse bruker jeg til utrolig mye, alt fra salter, potetsalat, chips og ha blomster i, sauser. Ja her er det jo uante muligheter for disse skjønne bollene.
He he høres jo nesten ut som jeg er sponset av de, men det er jeg nok ikke.

Men sjekk disse nydelig fargene!

I kveld skal det være sommerfest på torvet her jeg bor, med hele norges danseband gutter Ole Ivar`s
Og gjett om jeg skal der? joda, det pleier og være knall gøy, tivoli for ungene, masse gode tilbud i butikkene, og en herlig musikk og mange glade mennesker.

Gleder meg til det.

Ha en fin fredag alle sammen.














4 kommentarer:

  1. heisan å god morgen,
    nydelig ute i dag, dagen skal benyttes til å være ute,
    nydelige de bollene, har dem selv,
    kos deg masse på by festen i dag, så hyggelig,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. De bollene var kjempe fine!!De må jeg sette på ønskelisten;)Kos deg med feriedag og riktig godhelg til deg:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  3. JEg elsker IB laursen, jeg har alle de tingene du viser der, men jeg har de i rosa da :)

    Ønsker deg en fabelaktig fredag! Kos deg masse og nyt at juli er her!

    Klem

    SvarSlett
  4. De där bollene vill jag verkligen ha!!! :D

    SvarSlett