lørdag 2. juli 2011

Ole Ivar`s og meg!!!!!

ÅÅÅåååå hadde tidenes aften i går dere! Vi var på sommerefest her i sentrum som jeg bor. Bor i Søgne , for de som vet hvor det ligger hen. Og her hadde de fått Ole Ivar`s til og synge for alle de danse glade menneskene. Som dere har hørt før her inne, så er jeg jo ufattelig glad i å synge, og da kunne jeg jo ikke denne sjangsen gå ifra meg, så han som er booking ansvarlig for Ole Ivar`s er en bekjent av meg, så han fikset at jeg fikk synge med de.
For en opplevelse!!!!  Har ikke landet enda:-) trlalalala.......

Har fått meg et par nye tepper som jeg fant på salg, hele 40%, og det liker vi jo alle sammen:-)
Og de var fylt med stjerner, og siden jeg er  stjerne frelst for tiden kunne jo ikke dette passe bedre.
Stjerner på den ene siden og striper på den andre.
Disse kommer til og bli deilige tulle seg inn i på sommer kveldene ute.
Nå er det ikke lenge til ferien begynner for oss her i Glitter huset.
Det ser vi frem til
Ha en skjønn og trallende lørdag dere!






2 kommentarer:

  1. Hei du herlige!
    Så fantastisk vakkert det pleddet var :)

    Fikk du synge med ole ivars?! OMG! SÅå kult! Kan tenke meg du svever på en aldri så liten dansbans sky.. hihi!

    Ønsker deg og dine en helt herlig lørdag!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    Så heldig du var som fikk synge med ole ivars, var sikkert en utrolig opplevelse :)
    Kjempefint pledd du har kjøpt deg, nydelig blåfarge :)

    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett