torsdag 21. juli 2011

Paris pute


Litt fornying har det jaggu meg blitt på benken i ganga.
Kjøpte denne søte puten da vi var på jente tur til Stavanger.

Har endelig fått summet meg til å kjøpe innmat til, liker best når det er dun inmat slik at de
ikke blir så nedtrykket vist de blir brukt. er jo bare å riste litt i de, så er de fine som bare det igjen.
Slikt liker vi jo, lettvint og greit:-)
Prøvde meg på å ta vekk skinn fellen siden det er sommer, men det ble liksomt så "stussesli" på benken da, så det får bare ligge på selv om det er sommer nå.
Fant dette søte trekket på Kremmerhuset.
Den butikken har vi ikke her jeg bor, så når jeg er i Stavanger må jeg alltid innom der.
Digger den butikken. Mye kjekt der gitt.

Ha en fin fin torsdag da dere.
Håper solen vil skinne der dere er i dag!









6 kommentarer:

  1. Knallfin var den puta- rett og slett!
    Kremmerhuset skulle vi hatt her ja!
    Ha en strålende torsdag, snuppa :)!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin pute og koselig benk.Jeg elsker også kremmerhuset!Klem Linn -Arlens boble(fikk plutselig ikke kommentere)

    SvarSlett
  3. så lekker pute:)og benk:)
    Takk for at du tok turen innom bloggen min, alltid koselig med kommentarer:)
    Glemte å legge meg til som følger av bloggen din, så jeg får gjøre det nå..:)

    SvarSlett
  4. Så fint!!

    Hopper på som følger og gleder meg til å se mer!

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  5. Hei hei.:-) så fin og innbydende benk..foradring fryder alltid ..-) selv den minste lille detalj...) og herlig dialket.."ganga"..syntes jeg hører deg..-)

    en riktig god helg ønskes fra et regntung Oslo.:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Den puta var vakker! Nydelig den benken var :) Ser ut som ett sted jeg kunne kost meg *smiler*

    Jeg håper alt er bra med deg etter den forferdelig hendelsen på fredag.

    Sender deg og dine varme klemmer.
    Maia

    SvarSlett