søndag 21. august 2011

Bruka design

Hei og hopp. i dag har vi vært skikkelig familien " slappfisker" Ikke møe hopping å spore hos denne jenta nei , for vi var
 i 40 års dag i går kveld, og klokken ble sannelig halv fem i natt før denne damen sitt hode traff pute. Mulig vi hadde et lite snev av laken skrekk i går, hehe. Men når ting er gøy, så glemmer man jo veldig fort bort tiden. Så tusen takk til vertskapet for aldeles flott fest!

Jeg har endelig fått meg en post kasse fra Bruka design.
Har lenge ønsket meg en av disse, og når jeg da så at de finnes i lyse blått, ble jeg glad vettu:-)
Er jo velig glad i denne lyse blå fargen " for tiden"
Så nå står den og flotter seg på en hylle på uteplassen:-)
Kommer vel neppe noe post oppi men det kan sikkert bare være like bra:-)

Nå er det enda litt mere sofa tjeneste for denne fruen
Ha en fin kveld da dere!

 




4 kommentarer:

  1. Ja, de är så flotte dessa postlådorna! Vi har en stor i vitt ute till post, och mindre vit på köket till viktiga papper, som tråkiga räkningar (som man helst vill slippa att se, hihi...).
    Ha en bra vecka kram Joy

    SvarSlett
  2. kjempefine er de..jeg har en hvit en...til post fra postmannen..-))

    god ukestart til deg.:-)

    klem

    SvarSlett
  3. Brukapostkasser er bare helt fantastiske!!:-)) Har en stor hvit en som vi bruker til postkasse he he, men den lille i lys rosa og lys blå står så klart på ønskelisten.
    Ha en god søndagskveld
    Klemmer herfra

    SvarSlett
  4. En sånn brukapostkasse vil jeg også ha  Den var lekker smekker!
    Så gøy dere må ha hatt det i helgen, herlig!

    Klemklem
    Med venlig hilsen

    SvarSlett