fredag 26. august 2011

God kveld alle sammen, nå har vi akkurat kommet hjem fra håndball kamp og pizza kos på peppes med de flinke håndball jentene som vant sin første kamp.
Gleder oss til i morgen og vi er igang igjen.
Ble ikke tid til noe peace smykke inlegg, Orket rett og slett ikke rigge de frem og ta bilder, da var det lettere og knipse rosene som stod der fiks ferdig.
Bare elsker disse skjønne duse rosene, og når jeg tar av bladene så står de nesten 14 dager . Det er lenge det syntes jeg med roser. Det trikset var det damen i favoritt blomster butikken min som sa.
Nå er det litt slengins i sofaen , regner med at det ikke er så lenge før jeg blir kaldt ut igjen, mannen er nemmelig på firma fest, så da vil han vel hjem etterhvert tenker jeg.

Ha en fin start på helgen da dere!





7 kommentarer:

  1. Høres ut til å være en perfekt fredagskveld.
    Nydelige bilder!!
    Riktig god helg:-)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Vakre roser :)

    Kose deg masse i helgen og gratulerer til de flinke håndballjenten!

    klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg :)
    Nydelige bilder av vakre roser, jeg har også prøvd det trikset med rosene men de står ikke så lenge hos meg likevel :)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  4. Lykke til m håndballcup, heia Søgne;-)
    Ha en fin søndag, Ine.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Heisan:-) Godt du kunne dra nytte av tipset mitt. Men, jeg vet rett og slett ikke hvordan vi kan få til å scrolle ned i leselisten. Jeg har valgt og ha alle blogger jeg følger synlig under "Blogger jeg følger" og da klarer jeg å lese de. Men, dette må vi jo finne ut av. Gir deg beskjed hvis jeg får det til eller får tips fra andre ang dette. Finnes nok en løsning på det å. Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Åssen gikk det med gullene dine i helga da? Håper de er fornøyd med resultatet :)

    Og nydelig roser du har. Jeg pleier også å ta av en del av bladene, men kanskje jeg skal fjerne enda flere.

    Ha fin tirsdag!

    SvarSlett
  7. nydelig roser.:-) peppes pizza, namm nam.....og vel fortjent.:-) grattis med seieren..-)

    god kveld i stua.:-)

    klem

    SvarSlett