torsdag 4. august 2011

Mellomste prinsessa sitt rom




Heisan dere, nå er vi allerede over halveis i uken og vi er godt igang igjen med å jobbe etter 3 deilige ukers ferie. Den siste uken har det jo vært et helt aldeles nydelig vær her i Søgne, så glemt er det at det stort sett regnet de første 14 dagene av ferien.
Herlig at det er sånn da.
Herr Glitter hadde fri et par dager ekstra , så han og de to minste kidsa og venninen til mellom prinsessa tok seg en tur inn til oslo for å se på Starts borte kamp og Liverpool- vålrenga kampen, en liten tur til tusenfryd ble det vist også.
De koste seg max der inne.

I mellomtiden fikk jeg tatt noen bilder av mellomste prinsessa sitt rom.
Tenke kanskje dere hadde lyst til og bli med inn?
Dere får lov, for jeg har nemmelig fått tilatelse av rommets "eier" til og vise dere rundt:-) he he

 Hva er vel et prinsesse rom  uten høy hælte sko på utstilling:-) hehe
Blir ikke brukt så veldig mye, men utrolig viktig og ha mener denne 13 åringen:-)
 Og et aldri så lite stativ med litt "stasj" pryder benken. 
 Hun elsker litt dill og dall
Hmmm ..... lurer på hvem hun har dette etter:-)


Sengen er fra Ikea, og har en skuff under som hun kan ha madrass i til gjester, men akkurat nå har hun vist byttet denne ut med tøy. Var ikke plass i klesskapet. Undres litt når hun sier at " jeg har ingen ting å gå med mamma" nå må vi på shopping snart:-)



 En aldri så liten lyse krone har vi også hengt opp



Er veldig glad for at hun liker litt de samme tingene som meg, så sengen har akkurat fått et nytt litt sommerslig teppe, innkjøpt hos princess.

 Vi har planer om å male gulvet her inne i lyse grått til høsten, tror det skal rigge rommet veldig.
Gleder meg til det

Dette var litt av rommet til mellomste prinsessa, skal få tatt noen bilder fra den andre siden også en dag, for der pryder nemelig sminke tingene, og det er ikke så reint få gitt:-)
he he, de er jo søte også da disse tennåringene:-)



Ha en fin torsdag da dere.


                                                                                        

8 kommentarer:

  1. For et utrolig koselig rom. Lekre farver. Her skjønner jeg godt at datteren din trives. :)

    Ønsker deg en deilig sommerdag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  2. Så fiiint det ble, mange søte detaljer:) Kjekt når når mor og datter har samme smak, hihi jeg har en litt sta 3-åring i hus..så jeg får ikke røre rommet hennes:)

    Ønsker deg en nydelig dag.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  3. Så fint det var! Har jente på 12 Som holder på å få nytt rom så fikk inspirasjon her:) hun tar også veldig etter meg i interessene og har tikkende begynt å blogge!! Klem Linn

    SvarSlett
  4. Skikkelig jenterom! Herlig! Elsket liftgardinene!

    Så koselige kommentarer du alltid legger igjen hos meg :) Jeg blir så glad og setter umåtelig pris på de!

    Ønsker deg en herlig torsdag!
    Klemklem

    SvarSlett
  5. Så fint det har blitt her, skjønner godt ho er fornøyd! Nydelig sengeteppe og gardin.
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Å så helig ei jente du har, nydelig var rommet!! Likte også godt parisputa di:-) Ha en finfin kveld, takk for koselig kommentar:-9 Vennlig hilsen Marianne

    SvarSlett
  7. Ååå... vilket fint och romantiskt rum!
    Kan tänka mig att din dotter är glad över att bo här!
    Ha en riktigt god helg! Kram Joy

    SvarSlett
  8. Takk for titten.. nydelig rom
    Må jo være en drøm for jenter i den alderen..
    Ønsker deg ei god helg
    klem Marianne

    SvarSlett