onsdag 24. august 2011

Vi gleder oss!

Heisan dere,  ryktene ville ha det til at det var siste sommer dag her i sør i går.
Hmmm.... er ikke så veldig fornøyd med det akkurat, men heldigvis er det ikke lenge til denne damen vender nesen mot det varmere strøk! Juhu som vi gleder oss alle mann.

Har tatt inn et par hortensiar fra hagen og pyntet litt opp med.
Syntes denne planten er bare hel skjønn, så når høsten setter inn, så gleder jeg meg til å skaffe meg en inne hortensia som kan flytte inn til oss i høst.
De krever jo en del vanning, så derfor venter jeg litt, siden det enda er litt og gjøre i hagen ute:-)

Må nesten le litt for meg selv her nå, for er det noe vi her i blogglandia er gode på så er det å glede oss til det som kommer. Er nok ikke så lenge til så begynner gledinga til jul seg, og vinter ferien, påsken og ........ så er vi i gang:-)
Men det er viktig og ha noe å glede seg til , så vi får forsette med det:-)

Nå er det middag og håndball trening for de minste, så det er vist bare og hive seg rundt:-)

Ha en skjønn kveld da dere!




3 kommentarer:

  1. Ja, det ble skikkelig høstlig nå i dag gitt. Hortensiaen er alltid utrolig dekorativ, bare elsker disse flotte blomsterballene. Du har rett, deilig og ha noe å glede seg til.

    SvarSlett
  2. Ja, nå er d høsten plutselig og så kommer jula, 4 mnd til idag...iiik!!
    Så heldig du er som skal til varmere strøk, hadde jo vært digg.

    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Det er godt å glede seg :) hihi!

    Ha en finfin kveld, søte!
    Klemklem

    SvarSlett