tirsdag 13. september 2011

Ferie liv

Hei og hopp, da er vi kommet tilbake etter en deilig ferie i Tyrkia.
Begynner og bli noen ganger nå, 10ende året på rad vi satt nesen mot det utrolige herlige
ferie paradiset:-)
Nesten litt sånn halvt tyrkisk jeg nå, he he, neida. Men utrolig digg med 40 gradet og 30 grader i middelhavet.
Var veldig godt å få forlenga sommeren litt da.
Når jeg er på ferie er jeg verken på dataen eller mobilen, da kobler jeg helt av, og det er skikkelig skjønt.
Her i sør regner det jo i bøtter og spann, så nå er det jo tiden for litt inne kos og hobby aktiviteter.
Har laget meg noen armebånd med swarowski krystaller.
Elsker jo litt bling bling:-)



1 kommentar:

  1. Hei og velkommen hjem!
    Så nydelige smykker du lager!
    Du er virkelig dyktig!

    Ønsker deg en finfin onsdag :)
    Smil og klem

    SvarSlett