onsdag 14. september 2011

Hjelp søkes!!!

Selv om skitten tøys dunken var tom da Glitter gjengen reiste på ferie, så er den ikke det nå når vi har kommet hjem og fått pakket ut koffertene.
Fant dette tøffe skiltet på interiørbutikken, og akkurat nå syntes jeg det passet veldig godt inn på vaske rommet. He he.
Ja ja, er vel ikke annet og gjøre enn å brettte opp armene og sette igang.
Regner ikke med at det er så mange inne forbi disse veggene som hiver seg med på denne forespørselen,
Blir ikke noe mere vasking på meg i kveld, har vårt på kor øvelse i 3 timer med , så nå er jeg helt skutt, tar på å synge gopsel med "full trøkk" gitt

Ønsker dere en fin uke, med eller uten vasking av tøy:-)


 






3 kommentarer:

  1. hei.
    åå så stilig et skilt, tror jeg stjeler litt av det,men jeg skriver det på en tavle å henger på badet,hihihi.
    kjempefine bilder.
    ha en fin dag,
    her er sol.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så kult det skiltet var :) Likte det veldig godt!

    Ønsker deg en super torsdagskveld, min skjønne!
    Stor god klem

    SvarSlett
  3. Så morsomt skilt! Hvor har du kjøpt det hen? :D
    Fin blogg du har forresten! :)

    SvarSlett