søndag 18. september 2011

Hjemme igjen

Da var fruen kommet seg hjem fra tur med jobben.
Denne gangen bar det til Hovden og fjellet.

Nydelige middager og masse latter har det blitt.
På lørdags kvelden hadde vi besøk av 2 stand up komikere.
 Skal si det er mye energi hos disse flinke folkene.

Nå venter jeg mitt lille 5 uker gamle tante barn, jeg er så heldig og skal passe han litt mens mammaen og pappen skal ha seg en aldri så liten kino tur. Åååå som jeg gleder meg.

Ønsker dere en flott søndag.
Og legger ved et bilde av hjertet på utgangsdøren.



 

5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!
    Kose deg med nurket :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig m jobbtur t Hovden.
    Kos deg m tantebarnet, de lukter jo så godt sånne små.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen inne hos meg :)

    Nydelig hjerte på døre, elsker alt av hjerter jeg :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Tittei, är bara inom för att önska dig en god helg! Kram Joy

    SvarSlett