mandag 26. september 2011

Passion4baking kurs


I går var jeg på noe som jeg hadde gledet med noe sinnsykt til veldig lenge.
Jeg var på cupcake kurs med Manuela som driver bloggen 


Her skulle vi lære og lage vanilje cupcakes, og nydelig krem til og ha på toppen.
Pynting og samle masse inspirasjon.
For ei DAME må jeg bare si.
Ei utrolig hyggelig ,sprudlende og litt " galen" dame.
Her var det mange morsome historier, og kvelden begynte med en aldri så liten country dans.
Har jo lest på bloggen hennes at hun elsker rosa, har jo alt du kan tenkte deg av flotte kjøkken utstyr i denne lekre fargen. Rosa Kitchen aid, rosa sleiver, alle skålene i rosa.
Og da snakker vi ikke knall ros, men lyse rosa .
Men selv om jeg viste dette, må jeg si at denne damen skuffet ikke. Hun rett og slett elsker alt i rosa.
Hadde en super flott kveld, og jeg håper at jeg får gleden av og treffe herlige Manuela igjen snart!
Her ser dere cupcakene mine. Ble de ikke flotte?








Her er et bilde av herlige Manuela, her får hun "æren" av og holde mine cupcake:-)









 Tusen takk Manuela og hjelperne dine for en helt fantastisk aften.
Dette kan anbefales!



4 kommentarer:

  1. hei.
    å så gøy det må ha vært, kjempe fine din ble,
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Ikke sant det er koselig?! Og ikke minst inspirererende.

    Vakkre cupcakes du har laget :)

    Fabelaktig kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte cupcake du har lagd,og jeg må virkelig si at jeg er misunt har og en drøm å gå på kurs med henne.

    ha en flott kveld videre,klemmer hege

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som et gøy kurs, hvor henne var det?
    De cupcakesene så bare knallgoe ud!!

    Ha en fin dag!!!

    klem Bodil

    SvarSlett