fredag 2. september 2011

Peace smykker


Heisan, i går var jeg  hjemme med lille prinsen som har vært syk stakkars. Han er den 3 her i familien som har feber og forkjølt, så snart har vi vært gjennom det alle mann.
Heldigvis er han bedre i dag. Lite greit når gullene er syke.

Som jeg nevnte her tidliger så har jeg hatt en liten peace smykke produksjon.
Så disse smykkene hos klesbutikkene her i bygda. Men huff for en pris gitt.
Og siden jeg hadde en del swarowski krystaller liggende måtte jeg prøve meg på et.
Og vips så ble det plutselig noen stykker:-)
Jeg er jo så heldig og kjenne damen i Almas hus og hun hadde laget slike,
så da fikk jeg noen gode tips derfra. Takker for det snuppa:-)






















4 kommentarer:

  1. Sååå flink du er! De var nydelige *elsk*

    I dag er det Designers Saturday i Oslo og jeg gleder meg masse! Ønsker deg en herlig lørdag :)

    Klem

    SvarSlett
  2. hei,
    åå disse er nydelig da,
    så kjekt å kunne lage selv,
    ha en fin helg,
    klem

    SvarSlett
  3. De var jo kjempe fine !!:)
    Klem Mette - viibakken12.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Ååå... så otroligt läckra smycken och så duktig du är!

    Ha en fin måndagskväll! Kram Joy

    SvarSlett