fredag 16. september 2011

Ut på tur igjen!


Hei, snupiser, da er det sannelig fredda igjen . Skal si tiden flyr.
Selv er jeg pakket og klar for vi skal reise bort med jobben denne helgen, og være litt aktive og mye sosiale.
Kommer nok til og bli kjempe hyggelig.

He he mannen skulle bære ned kofferten for meg og lurte på hvor lenge jeg egentlig skulle være vekke.
Har nok desverre en tendens til og ta med meg alt for mye.
Kan jo være greit og ha.......sånn i tilfelle......
Noen som kjenner seg igjen?

Men nå må jeg løpe for vi skal reise kl 9.
Så da er det bare og hive seg rundt med alle pakke nellikene.



Ha en skjønn helg da dere skjønninger!


2 kommentarer:

  1. Og pakke alt for mye er en klassiker :) Kjære, søte deg! Takk for koselige kommentarer inne hos meg - du gjør meg såå glad!

    Ønsker deg en knall helg med kollegaer!

    Om noen timer vender denne østlendingen nesa tilbake til østlandet og sier takk for seg på vestlandet for denne gang. Skal bli godt å komme hjem til mann og hund.

    Klem

    SvarSlett
  2. Er innom for å ønske deg en fin fin lørdag. Klem fra Elin♥

    SvarSlett