torsdag 29. september 2011

Uterommet flytter

Dagene gå sannelig fort avgårde gitt.
Skjer veldig mye gøy fortiden. Full fart fra morgen til kveld.
I kveld har vi vært alle mann i arbeid. Vi har ryddet og "shinet" huset så nå er det klart for helg her i Glitterhuset.
Kan ikke tenke meg noe deiligere enn det å kjøre hjem fra jobb  på fredagen og vite et vi kan skli dypt ned i sofaen mens det er rent og pent rundt oss.
Lykke syntes nå jeg da.
Nå som det begynner å bli høst ute, må jo de tingene vi har i ute stuen pakkes litt bort for vinteren, så da har avlastinings bordet fått lov til å komme inn i varmen.
Pyntet med en tørket hortensia fra hagen.
Glass lyse stake i blått fra Tine K Home, digger disse , de gir sånn et flott lys.
Ikke så lett å se det på dette bilde men fruen er fornøyd. :-)

Ha en skjønn kveld da dere fininger.




Klemmer fra Ine

1 kommentar:

  1. Jeg må si at bordet gjorde seg virkelig inne! Du er så flink med detaljer :)


    Ønsker deg en fabelaktig helg, kos deg og nyt den!
    Jeg skal bare slappe av og bruke tid med mine nærmeste. Tror det trengs etter en lang uke.

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett