fredag 7. oktober 2011

Et kjært teppe

Hei søtinger,

nå tenkte jeg dere skulle få se et skjønt teppe som jeg bare er helt "in love" i.
Jeg har en vennine som bare er helt rå med håndarbeid.
Så da vi skulle ha vårt siste tilskudd på stammen for noen år siden måtte jeg jo ha et vogn teppe.
Og som dere vet så er jeg jo utrolig glad i hvit, så da falt valget på denne fargen.
Snill som hun er så ville hun strikke et til meg,
Er det ikke herlig?
Hadde egentlig pakket det vekk sammen med noen baby ting, men her en dag så tenkte jeg at det var jo litt for galt.

Så nå har det fått kommet frem , fått seg en runde i vaske maskinen og pynter så koselig opp i sofaen.
Herlig syntes jeg hver gang jeg kaster øynene på det, kosleig å tenle på at dette har lille prinsen brukt. 


Håper alle får en herlig kveld.

1 kommentar: