lørdag 8. oktober 2011

Høst stars:-)

Nå som høsten er på vei her, så syntes jeg det frisker opp litt i alt det hvite med litt høst farger.
Så en herlig stjerne pute har intatt sofaen.
Og stjerne elsker som denne dama er,
 så kom vel ikke det som noen bombe at den dukket opp her.
Vi kan ko aldri få nok puter, kan vi vel?
Lykken er stor her i dag, for sofaen er nyvasket ,ren og pen.
Ufattelig deilig. Flinke Glitter mannen min som tok på trekket for meg igjen.
Husker forige gang jeg gjorde det, var det jo halveis turning for å få det på etter vasken. Noe så uhamskelig skal man lete lenge etter, hehe

I dag når jeg var på butikken fikk jeg skikkelig lyst på
 eple kake,
så da var det bare rett hjem og få ei i ovnen .
Så nå har vi koset oss med varm eple kake og krem til.
Skal vi danse.
Herlig.
I dag tror jeg at min stemme går til Atle.
Selv om de er jo flinke alle sammen.
Ha en flott lørdags kveld alla i hoppa:-)








2 kommentarer:

  1. Ha en herlig helg!

    Klem Jatte:))

    SvarSlett
  2. Jeg elsker stjerner!

    Sender deg en varm klem i høstmørket
    *smil*

    SvarSlett