lørdag 1. oktober 2011

Høstens lyng

Heisan dere!
Deilig med helg da, men det betyr ikke at Glitter fruen kan sove lenge for det.
Har ei som skal til Stavanger og spille håndball kamp, og en prins som skal i bursdag.
Og joda, halv ti er det møting, så da er det bare og brette armene opp og hive seg rundt og få kjørt de avgårde.

Siden høsten er på vei nå, så har jeg pyntet litt med lyng inne også jeg.
Syntes de hvite er så fine og koselige.
To har fått plass i stue vinduet. Og ganga har også blitt pyntet litt med høstens busker.

Pottene kjøpte jeg i sommer på salg hos Bohus, 10 kr stk.
Kan det bli bedre?
Er jo en smule urne frelst, så dette passet meg utmerket.
Håper alle får en strålende lørdag.

Må hive meg i bilen jeg og få kidsa avgårde.
Vi blogges dere!









2 kommentarer:

  1. Så fine urner! Koselig å ta inn høsten.
    Lykke til med kamp og bursdag. Her er det også bursdag på tapetet...
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Nydelig inngangsparti! Vakkert som alt annet du gjør :)

    Klem

    SvarSlett