onsdag 26. oktober 2011

IB Laursen stjerner

Heisan dere, nå har det vært tyst her fra denne kanten en stund.
Ikke det at jeg har glemt dere vekk, å nei da, jeg har tittet jevnt og trutt innom dere alla i hoppa.
Men på mandag var jeg å hadde en opperasjon i beinet, så her sitter jeg nå med beinet høyt til værs, og er proppet med smerte stillende. Syntes jo litt synd på meg selv da, så da er det koselig å kunne surfe litt rundt her i blogglandia.

Men over til noe mye hyggelige en dette kipe beinet:-)
Endelig har det kommet inn disse stjerne formene i Glitter huset.
De er fra Ib Laursen, og som dere vet så er jeg jo big fan av Ib Laursen

 

Kunne ikke helt bestemme meg for hvilke farge jeg liker best, for alle er jo så skjønne.
Nå lyser de så fint opp i kjøkken skapet.

Og de passer jo perferkt sammen med bollene.
På ønske lista nå står det en sand farget bolle i Ib laursen, er jo nydelig denne fargen.

Gleder meg til jeg skal bake cupcakes i disse herlighetene.







4 kommentarer:

  1. Kjempefine former, nydelige farger!! Så flott blogg du har, her likte jeg meg godt, følger deg videre:) FIN kveld og klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Fine former du hadde fått deg! Ib Laursen har jo ikke lite fint, veldig enig i det.
    Stakkars deg-ikke bare bare å operere beinet, nei!
    Masse god bedring til deg.
    Og håper å se deg på beina snart:
    Stor Klem

    SvarSlett
  3. Hei...
    De formene er bare helt skjønne, har de ikke selv men jeg ønsker meg =)))
    Ha en fin kveld.
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei.
    Hvor har du kjøpt den sink tavlen?:)
    På utkikk etter sånn:)
    hilsen Katharina

    SvarSlett