mandag 3. oktober 2011

Kyss kokken


God kveld bloggiser.

Her er det Start kamp på tv, og en meget stresset mann som venter på at
Start skal gå opp i ledelsen, kan desverre se ut som om han kan vente lenge gitt.
Huff, kipt for Start vist det blir nedrykk i år. Ja ja, jeg er overhode ikke interisert i fotball.
Men gutta boys følger med på alt, så da er det ikke så lett og ikke få med seg litt.

Kjøpte meg et nytt kjøkken skilt her om dagen
KYSS KOKKEN :-) Syntes det var så tøft.
Så får vi se hvem som får flest kyss her i heimen, for matlagingen bytter vi på.




Har bakt noen cup cakes i dag, med den nye tippen fra wilton.
Måtte jo ha denne "rose" tippen også, koser meg når jeg kan pynte og dille og dalle litt.

 
Oi der blåste dommeren av kampen, og den endte uavgjort, tror jeg holder meg litt på kjøkkenet her jeg til den verste skuffelsen har lagt seg for glitter mannen:-)

Hehe

Håper dere alle får en fin kveld, med eller uten fotball kamp:-)

5 kommentarer:

  1. Fint hos deg og deilig med cup cakes!
    Ønsker deg en fin kveld;)

    Klem minlilelykke.com

    SvarSlett
  2. Den tippen ønsker jeg meg også ;)


    Kjempefint skilt!!!
    Klem Anette ツ

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Deilig med cupcakes og ikke minst koselig skilt!

    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Ine =)
    Takk for koselig hilsen i fra deg. Håper ikke du regner bort der du bor. Fy søren vi får mye regn på Sørlandet. Føler det har regnet hele September og nå i Oktober også. Typisk høst vær!

    Jeg ble meget fristet når jeg så de deilige cup cakcesene du hadde laget, kremen så jo utrolig god ut. Jeg har enda ikke laget cup cakes så det har jeg tilgode.

    Kult skilt, håper mannen din gjør som skrevet ;)))

    Ha en fin kveld.
    Klem Klem:)

    SvarSlett
  5. Hei. Hvor kjøpte du "Kyss kokken" skiltet? Jeg har også lyst på sånn =)

    Veldig fint hvis du kan svare meg på mailen min: lindal248@hotmail.com
    Mvh Linda

    SvarSlett